Number of the records: 1  

Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění

  1. Title statementPublic relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění / Ondřej Zapský
    Personal name Zapský, Ondřej, (dissertant)
    Production2015
    Phys.des.47 listů : grafy, barevné ilustrace + 1 CD
    NoteVedoucí práce Alice Reissová
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings public relations * veřejné mínění
    Subj. Headingssociální postoje marketingový mix komunikace Skupina ČEZ social attitudes public opinion marketing mix communication CEZ Group
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.4 * 316.65 * 32.019.5 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171835
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 51323300705132sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.