Number of the records: 1
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Title statement Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění / Ondřej Zapský Personal name Zapský, Ondřej, (dissertant) Production 2015 Phys.des. 47 listů : grafy, barevné ilustrace + 1 CD Note Vedoucí práce Alice Reissová Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings public relations * veřejné mínění Subj. Headings sociální postoje marketingový mix komunikace Skupina ČEZ social attitudes public opinion marketing mix communication CEZ Group Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.4 * 316.65 * 32.019.5 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171835 Document kind Diploma theses Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 5132 3300705132 sklad C pouze prezenčně
Number of the records: 1