Number of the records: 1
Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení
Title statement Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení / Monika Farská Personal name Farská, Monika, (dissertant) Production 2015 Phys.des. 93 listů : barevné ilustrace + 1 CD Note Vedoucí práce Miroslav Barták Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketingový management * restaurace * veřejné stravování Subj. Headings situační analýza makroprostředí mikroprostředí marketingový mix SWOT analýza marketing strategy situational analysis macroenvironment microenvironment marketing mix Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 * 640.43 * 640.4 * 351.757 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169089 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 5083 3300705083 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1