Number of the records: 1  

Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení

  1. Title statementMarketingová strategie vybraného restauračního zařízení / Monika Farská
    Personal name Farská, Monika, (dissertant)
    Production2015
    Phys.des.93 listů : barevné ilustrace + 1 CD
    NoteVedoucí práce Miroslav Barták
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * restaurace * veřejné stravování
    Subj. Headingssituační analýza makroprostředí mikroprostředí marketingový mix SWOT analýza marketing strategy situational analysis macroenvironment microenvironment marketing mix
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 640.43 * 640.4 * 351.757 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169089
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 50833300705083sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.