Number of the records: 1  

Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o

  1. Title statementMarketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o. / Tomáš Homola
    Personal name Homola, Tomáš, (dissertant)
    Production2015
    Phys.des.62 listů : grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Jánská
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * stavební stroje
    Subj. Headingsmarketingový mix prostředí marketingu nástroje marketingového mixu marketingová strategie stavební zařízení marketing environment marketing mix tools marketing strategies construction equipment
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 69-1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171795
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 51273300705127sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.