Number of the records: 1  

Užití emocí v reklamní tvorbě

  1. Title statementUžití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková
    Personal name Čermáková, Marie, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Miroslav Vojtěchovský
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2014
    Another responsib. Vojtěchovský, Miroslav, 1947- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (degree grantor)
    Subj. Headings umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce
    Subj. Headingsneuromarketing marketing Nike emotions neuromarketing advertising
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect77 - Fotografie. Fotografické postupy
    UDC77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 38433300703843sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.