Number of the records: 1  

Marketingová strategie sportovního centra

  1. Title statementMarketingová strategie sportovního centra [rukopis] / Veronika Němcová
    Personal name Němcová, Veronika, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.44 l., [9] l. příl. : il., grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Čeněk Celer
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * marketingová komunikace * reklama a propagace * sportovní kluby
    Subj. Headings Střekov (Ústí nad Labem, Česko)
    Subj. Headingsmarketingová strategie SWOT analýza dotazníkový výzkum komunikační mix marketing strategy SWOT analysis survey research communication mix
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 658.8:316.77 * 659.1 * 796/799:061 * (437.315) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169033
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 31243300703124sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.