Number of the records: 1  

Emoce v marketingu

  1. Title statementEmoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Personal name Vysekalová, Jitka, 1941- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2014
    Phys.des.289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4843-6 (váz.)
    EditionExpert
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * psychologie reklamy * emoce * marketing * communication in marketing * psychology of advertising * emotions
    Form, Genre kolektivní monografie * collective monographs
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.8 * 658.8:316.77 * 159.98:659.1 * 159.942 * (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 68923300011283volný výběr P750 2014Date due 31 days
    Emoce v marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.