Number of the records: 1  

Marketingová strategie pobočky Alza.cz, Mělník

  1. Title statementMarketingová strategie pobočky Alza.cz, Mělník [rukopis] / Lucie Lišková
    Personal name Lišková, Lucie, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.67 l., [6] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Čeněk Celer
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headingsmarketing strategie SWOT analýza vnější i vnitřní prostředí propagace plánování konkurence průzkum trhu e-shop elektronika marketing strategy SWOT analysis external and internal environment advertising planning competition market research e-shop electronics
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166129
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 22883300702288sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.