Number of the records: 1  

Hudba jako marketingový nástroj v reklamě

  1. Title statementHudba jako marketingový nástroj v reklamě [rukopis] / Radim Kolář
    Personal name Kolář, Radim, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.36 l. : barev. il., tabulky
    NoteVed. práce Gabriela Wingender
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2013
    Another responsib. Wingender, Gabriela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings hudba * rozhlasová reklama
    Subj. Headingshudba v reklamě vliv hudby rozhlasové vysílání radiový spot Promotion music in advertising influence of music radio broadcast spot of radio broadcast
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect78 - Hudba
    UDC78 * 659.14:654.195.6 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00153835
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 5853300700585sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.