Number of the records: 1  

Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti

  1. Title statementZhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti [rukopis] / Martina Pokorná
    Personal name Pokorná, Martina, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.66 l., [6] l. příl. : barev. il., schémata
    NoteVed. práce Helena Michajlovská
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headingsmarketingová komunikace nadnárodní společnost efektivnost zhodnocení nástroje reklama podpora prodeje sponzorování public relations výstavy veletrhy osobní prodej značka image komunikační cíle mezinárodní komunikace marketingové aktivity reklamní literatura reklamní předměty reklama marketingové oddělení semináře a konference webové stránky komunikace s dodavateli dlouhodobé vztahy vlivy okolí hospodářská krize krizová komunikace řízení rizik marketing communication multinational company efficiency evaluation tools advertising sales promotion sponsorship public relations trade shows personal selling brand image communication objectives international communications marketing activities advertising literature promotional items advertising marketing department seminars and conferences websites communication with suppliers long-term relationships environmental influences economic crisis crisis communication risk management
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166145
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 20693300702069sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.