Number of the records: 1  

Segmentace trhu vybraného produktu použitím statistických metod

  1. Title statementSegmentace trhu vybraného produktu použitím statistických metod [rukopis] / Jan Bratt
    Personal name Bratt, Jan, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.68 l., [5] l. příl. : grafy, tabulky
    NoteVed. práce Jana Šimsová
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Šimsová, Jana, 1962- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headingssegmentace trhu segmentační kritéria dotazníkové šetření základní soubor výběrový soubor popisná statistika test nezávislosti regrese a korelace market segmentation segmentation criteria questionnaire survey base group selective group descriptive statistics test of independence correlation and regression
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165803
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 13253300701325sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.