Number of the records: 1  

Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity

  1. Title statementMarketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity [rukopis] / Martin Jodas
    Personal name Jodas, Martin, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.115 l., [5] l. příl. : grafy, tabulky
    NoteVed. práce Miroslav Barták
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headingszážitkové aktivity adaptační kurzy letní tábory marketingová strategie SWOT analýza marketingový mix cílený marketing experience activities adaptation courses summer camps marketing strategy SWOT analysis marketing mixture eimed marketing
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166116
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 23233300702323sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.