Number of the records: 1  

Vliv reklamy na utváření hodnotového systému školní mládeže

  1. Title statementVliv reklamy na utváření hodnotového systému školní mládeže [rukopis] / Mirka Halamíčková
    Personal name Halamíčková, Mirka, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.60 l. : grafy, tabulky
    NoteVed. práce Ivana Kratochvílová
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2012
    Another responsib. Kratochvílová, Ivana, 1962- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (degree grantor)
    Subj. Headings mediální výchova a vzdělávání * děti a mládež * reklamní média
    Subj. Headingssystém hodnot Media Advertisement Children and young people Order of values Media Education
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC316.774:37.016 * 316.346.32-053.2 * 659.13/.16 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00163631
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 1083300700108sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.