Number of the records: 1  

Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu, aneb, Umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií

  1. Title statementPojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu, aneb, Umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií / Věra Uhl Skřivanová
    Personal name Uhl Skřivanová, Věra, 1976- (author)
    Issue dataBrno : Paido, 2011
    Phys.des.246 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-228-4 (brož.)
    EditionKultura a edukace ; sv. 2
    NoteV prelimináriích: Česko-německý fond budoucnosti/Deutsch-tschechischer Zukunftsfonds. 350 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Another responsib. Česko-německý fond budoucnosti
    Subj. Headings 2001-2010 * 2005-2008
    Subj. Headings srovnávací pedagogika * výtvarná výchova * střední školy - Česko * střední školy - Německo * kurikulum - Česko - 2001-2010 * kurikulum - Německo - 2001-2010 * vzdělávací systémy - Česko - 2001-2010 * vzdělávací systémy - Německo - 2001-2010 * comparative education * art education * secondary schools - Czechia * secondary schools - Germany * curriculum - Czechia - 2001-2010 * curriculum - Germany - 2001-2010 * educational systems - Czechia - 2001-2010 * educational systems - Germany - 2001-2010
    Form, Genre srovnávací studie * comparative studies
    Conspect37.014 - Vzdělávací a výchovná politika
    UDC37.013.74 * 72/76:37.016 * 373.5/.6+377.1/.3 * 371.2 * 371 * (437.3) * (430) * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština ; němčina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-P 49613149304574kat. výtvarné kultury PFIn-Library Use Only
    P-P 49613300024169volný výběr K101 2011Date due 31 days
    P-P 49613300070326volný výběr K101 2011Date due 31 days
    Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu, aneb, Umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.