Number of the records: 1
Reklama
Title statement Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Personal name Horňák, Pavel, 1953-2023 (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Zlín : VeRBuM, c2010 Phys.des. 318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.) Note 1000 výt.. Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace * advertising * communication in marketing Form, Genre monografie * monographs Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8) Country Česko Language slovenština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 20828 3149304207 volný výběr P750 2010 Date due 31 days
Number of the records: 1