Number of the records: 1  

Reklama

  1. Title statementReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
    Personal name Horňák, Pavel, 1953-2023 (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataZlín : VeRBuM, c2010
    Phys.des.318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm
    ISBN978-80-904273-3-4 (váz.)
    Note1000 výt.. Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace * advertising * communication in marketing
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)
    CountryČesko
    Languageslovenština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-S 208283149304207volný výběr P750 2010Date due 31 days
    Reklama

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.