Number of the records: 1
Jak zákazník vnímá značku
Title statement Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný] Personal name Du Plessis, Erik (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2011 Phys.des. 256 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Branded mind Subj. Headings neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky * marketing - psychologické aspekty * psychologie reklamy * neuromarketing * consumer behavior * brand name products * marketing - psychological aspects * psychology of advertising Form, Genre populárně-naučné publikace * popular works Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:159.91 * 366.1 * 658.626 * 658.8 * 159.98:659.1 * 159.9 * (0.062) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info U-EK 48 4343004466 volný výběr P770 2011 Date due 31 days
Number of the records: 1