Number of the records: 1
Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu
Title statement Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu [rukopis] / Michal Huja Personal name Huja, Michal, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 54 l., [6] l. příl. : grafy, schémata, tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings bankovnictví * marketingový výzkum * dotazníky Subj. Headings kvalita služeb mystery shopping Bank sphere quality of service marketing services marketing research mystery shopping Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 336.71 * 303.622 * 658.8:005.52 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160162 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5631 4212134544 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1