Number of the records: 1  

Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu

  1. Title statementMystery shopping jako metoda marketingového výzkumu [rukopis] / Michal Huja
    Personal name Huja, Michal, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.54 l., [6] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings bankovnictví * marketingový výzkum * dotazníky
    Subj. Headingskvalita služeb mystery shopping Bank sphere quality of service marketing services marketing research mystery shopping
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC336.71 * 303.622 * 658.8:005.52 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160162
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 56314212134544sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.