Number of the records: 1
Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s
Title statement Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s [rukopis] / Pavla Vejtrubová Personal name Vejtrubová, Pavla, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 62 l., [21] l. příl. : grafy, schémata, tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings lázeňské domy * marketing * lázeňství * služby Subj. Headings klientela marketing služeb marketingové strategie marketingový mix marketingový plán clienteles bathouses spa indrustry marketing services marketing marketing strategies marketing mix marketing plan services Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 725.75 * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 615.838 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159377 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5564 4212134468 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1