Number of the records: 1  

Marketing leteckých společností

  1. Title statementMarketing leteckých společností [rukopis] / Michal Chaloupka
    Personal name Chaloupka, Michal, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.57 l., [7] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings letecké společnosti * marketing * marketingová komunikace
    Subj. HeadingsČeské aerolinie marketing služeb zákazník nákupní rozhodovací proces faktory ovlivňující nákupní chování Czech Airlines airlines marketing services marketing customer purchase decision making process factors influencing consumer behaviour
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC656.7:334.72 * 658.8:316.77 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159229
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 56554212134568sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.