Number of the records: 1
Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland
Title statement Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová Additional Variant Titles Analýza vlastní značky "K-Classic" společnosti Kaufland Personal name Skokanová, Michaela, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 49 l., [3] l. příl. : il., mapy, grafy, tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Another responsib. Jírová, Hana, 1938- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings spotřebitelé * strategický management * marketingová komunikace Subj. Headings privátní značka značka positioning hodnota značky budování značky private brand branding consumer positioning brand value brand building Form, Genre bakalářské práce Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.21 * 658.8:316.77 * 366-05 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159278 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5566 4212134470 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1