Number of the records: 1  

Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland

  1. Title statementAnalýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová
    Additional Variant TitlesAnalýza vlastní značky "K-Classic" společnosti Kaufland
    Personal name Skokanová, Michaela, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.49 l., [3] l. příl. : il., mapy, grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Jírová, Hana, 1938-2023 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings spotřebitelé * strategický management * marketingová komunikace
    Subj. Headingsprivátní značka značka positioning hodnota značky budování značky private brand branding consumer positioning brand value brand building
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.21 * 658.8:316.77 * 366-05 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159278
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 55664212134470sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.