Number of the records: 1
Značka a její vliv na kupní chování zákazníků
Title statement Značka a její vliv na kupní chování zákazníků [rukopis] / Zuzana Vidová Personal name Vidová, Zuzana, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 68 l., [16] l. příl. : grafy Note Lic. smlouva Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings výrobky * dotazníky Subj. Headings hodnota značky interpretace značky kupní chování kupní role kupní rozhodovací proces tvorba značky zákazník značka brand brand value creating brand customer interpretations of brand purchasing behavior purchasing decision process purchasing role Form, Genre diplomové práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 303.622 * 658.62 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159365 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-DIP 1230 4212134301 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1