Number of the records: 1  

Značka a její vliv na kupní chování zákazníků

  1. Title statementZnačka a její vliv na kupní chování zákazníků [rukopis] / Zuzana Vidová
    Personal name Vidová, Zuzana, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.68 l., [16] l. příl. : grafy
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings výrobky * dotazníky
    Subj. Headingshodnota značky interpretace značky kupní chování kupní role kupní rozhodovací proces tvorba značky zákazník značka brand brand value creating brand customer interpretations of brand purchasing behavior purchasing decision process purchasing role
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC303.622 * 658.62 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159365
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 12304212134301sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.