Number of the records: 1  

Marketingová strategie ubytovacího zařízení v Saském Švýcarsku

  1. Title statementMarketingová strategie ubytovacího zařízení v Saském Švýcarsku [rukopis] / Ivana Förster
    Personal name Förster, Ivana, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.52 l., [2] l. příl. : il., grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings cestovní ruch * služby * ubytovací zařízení
    Subj. Headingsmarketingová strategie marketingový mix Saské Švýcarsko tourism marketing strategy marketing mix Saxon Switzerland services
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC640.41/.42 * 338.46 * 338.48 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159221
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 54864212134362sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.