Number of the records: 1  

Marketingová strategie rekreačního střediska

  1. Title statementMarketingová strategie rekreačního střediska [rukopis] / Michal Jodas
    Personal name Jodas, Michal, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.93 l., [7] l. příl. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings služby * segmentace trhu * cestovní ruch
    Subj. HeadingsMarketingová strategie marketingový mix SWOT analýza situační analýza cestovní ruch Marketing strategy service marketing mix SWOT analysis segmentation situational analysis tourism
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC338.48 * 339.138.017 * 338.46 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159317
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 11984212134269sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.