Number of the records: 1  

Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu

  1. Title statementMarketing národního parku jako destinace cestovního ruchu [rukopis] / Petra Votočková
    Personal name Votočková, Petra, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.85 l., [17] l. příl. : mapy, grafy, schémata, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Pešek, Pavel, 1944- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * cestovní ruch
    Subj. Headingsmarketingový mix marketingová strategie národní park České Švýcarsko návštěvník turista turistická destinace cestovního ruchu marketing marketing mix marketing communications marketing strategy tourism national park Czech Switzerland visitor tourist tourist destination tourism
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 338.48 * 658.8:316.77 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159369
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 12274212134298sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.