Number of the records: 1  

Komunikační strategie firmy s módními doplňky

  1. Title statementKomunikační strategie firmy s módními doplňky [rukopis] / Radka Nožičková
    Personal name Nožičková, Radka, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.50 l., [7] l. příl. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * internetový marketing * módní doplňky
    Subj. HeadingsKomunikační strategie Nástroje marketingové komunikace Nové formy marketingové komunikace Communication strategy Marketing communication Internet marketing Marketing communication tools New forms of marketing communication
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 391.4 * 646.48 * 658.8:004.738.5 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159245
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 54894212134365sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.