Number of the records: 1  

Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti

  1. Title statementKlient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček
    Personal name Bubeníček, Martin, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.59 l., [29] l. příl. : tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Another responsib. Faltejsková, Olga (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings bankovnictví * bankovní krize * bankovní klienti
    Subj. HeadingsCustomer Relation Management spokojenost zákazníka The European Customer Satisfaction Index Net promotion score Mystery shopping Vstřícná banka ČR banking bank crisis bank client Customer Relations Management customer satisfaction The European Customer Satisfaction Index Net Promotion Score Mystery Shopping Responsive bank
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect336.7 - Finance
    UDC336.71-022.326.5 * 336.71-052 * 336.71 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159948
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 55004212134376sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.