Number of the records: 1
Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti
Title statement Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček Personal name Bubeníček, Martin, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 59 l., [29] l. příl. : tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Another responsib. Faltejsková, Olga (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor) Subj. Headings bankovnictví * bankovní krize * bankovní klienti Subj. Headings Customer Relation Management spokojenost zákazníka The European Customer Satisfaction Index Net promotion score Mystery shopping Vstřícná banka ČR banking bank crisis bank client Customer Relations Management customer satisfaction The European Customer Satisfaction Index Net Promotion Score Mystery Shopping Responsive bank Form, Genre bakalářské práce Conspect 336.7 - Finance UDC 336.71-022.326.5 * 336.71-052 * 336.71 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159948 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5500 4212134376 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1