Number of the records: 1
Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků
Title statement Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký Additional Variant Titles Analýza marketingového mixu privátních značek společnosti Kaufland Česká republika, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků Personal name Hladký, Jakub, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 44 l. : tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Another responsib. Tišlerová, Kamila, 1968- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings výrobky * reklamní kampaně * sběr dat Subj. Headings Privátní značky marketingový mix Kaufland strategie zákazník Private brands marketing mix Kaulfand strategy customer Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.113.6 * 311.213.1 * 005.311 * 519.252 * 658.62 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159225 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5491 4212134367 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1