Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Title statement Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Personal name Ftorek, Jozef, 1973- (author) Edition statement 3., rozš. vyd. Issue data Praha : Grada, 2012 Phys.des. 215 s. : il., faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.) Edition Komunikace (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * public relations * communication in mass media * public opinion Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 32.019.5 * 659.4 * 316.772.4 * 316.65 * (035) Country Česko Language čeština Content http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20081832919_1.pdf Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3851 4212134196 volný výběr M200 2012 Date due 31 days S-SE 3851 a 4212134197 volný výběr M200 2012 Date due 31 days S-SE 3851 b 4212134198 volný výběr M200 2012 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1