Number of the records: 1  

Politický marketing a české politické strany

  1. Title statementPolitický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková
    Personal name Matušková, Anna, 1978- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010
    Phys.des.174 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5169-0 (brož.)
    EditionMonografie ; sv. č. 32
    Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie
    Note300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings 2006
    Subj. Headings politický marketing - Česko * politické strany - Česko * volební kampaň - Česko - 2006 * parlamentní volby - Česko - 2006 * political marketing - Czech Republic * political parties - Czech Republic * election campaign - Czech Republic - 2006 * parliamentary elections - Czech Republic - 2006
    Form, Genre monografie * případové studie * monographs * case studies
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    UDC32.019.5:659.1 * 329.1/.6 * 324:342.849.2 * 324:342.53 * (437.3) * (048.8) * (078.7)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-S 206343149302258kat. politologie a filozofie FFIn-Library Use Only
    Politický marketing a české politické strany

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.