Number of the records: 1
Politický marketing a české politické strany
Title statement Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková Personal name Matušková, Anna, 1978- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010 Phys.des. 174 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5169-0 (brož.) Edition Monografie ; sv. č. 32 Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie Note 300 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings 2006 Subj. Headings politický marketing - Česko * politické strany - Česko * volební kampaň - Česko - 2006 * parlamentní volby - Česko - 2006 * political marketing - Czech Republic * political parties - Czech Republic * election campaign - Czech Republic - 2006 * parliamentary elections - Czech Republic - 2006 Form, Genre monografie * případové studie * monographs * case studies Conspect 324 - Volby, volební kampaně, referenda UDC 32.019.5:659.1 * 329.1/.6 * 324:342.849.2 * 324:342.53 * (437.3) * (048.8) * (078.7) Country Česko Language čeština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 20634 3149302258 kat. politologie a filozofie FF In-Library Use Only
Number of the records: 1