Number of the records: 1
Genderové stereotypy v reklamních textech
Title statement Genderové stereotypy v reklamních textech / Olga Komárková Personal name Komárková, Olga (author) Issue data Praha : Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, 2006 Phys.des. 214 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm ISBN 80-7308-148-2 (brož.) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace * reklamní texty * gender * advertising * communication in marketing * advertising copy * gender Form, Genre monografie * monographs Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 658.8:316.77 * 659.131.2 * 316.66-055.1/.3 * (048.8) Country Česko Language čeština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 20190 3149297530 volný výběr M310 2006 Date due 31 days
Number of the records: 1