Number of the records: 1  

Genderové stereotypy v reklamních textech

  1. Title statementGenderové stereotypy v reklamních textech / Olga Komárková
    Personal name Komárková, Olga (author)
    Issue dataPraha : Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, 2006
    Phys.des.214 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm
    ISBN80-7308-148-2 (brož.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace * reklamní texty * gender * advertising * communication in marketing * advertising copy * gender
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 658.8:316.77 * 659.131.2 * 316.66-055.1/.3 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-S 201903149297530volný výběr M310 2006Date due 31 days
    Genderové stereotypy v reklamních textech

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.