Number of the records: 1  

Budování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát

  1. Title statementBudování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát [rukopis] / Helena Machová
    Additional Variant TitlesBudování marketingové značky (brading) v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát (součástí práce je koncert)
    Personal name Machová, Helena, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.58 l. : [7] l. příl. : il.
    NoteVed. práce Luboš Hána
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2011
    Another responsib. Hána, Luboš, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings Olympic (hudební skupina) * Kabát (hudební skupina)
    Subj. Headings popularizace hudby
    Subj. HeadingsKabát rock´n´roll hudební skupina rocková hudba bigbít Olympic Kabát rock´n´roll band rock music big beat
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect78 - Hudba
    UDC78.05 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00117853
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 175993149957599sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.