Number of the records: 1
Global marketing
Title statement Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen Personal name Hollensen, Svend (author) Edition statement 5th ed. Issue data Harlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011 Phys.des. xliii, 756 s. : il. ISBN 978-0-273-72622-7 (brož.) Subj. Headings marketing * strategický marketing * mezinárodní marketing Subj. Headings Internationales Marketing Lehrbuch Fallstudiensammlung Export marketing Export marketing Form, Genre příručky * případové studie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:339.564 * 658.8:005.21 * 339.138 * 658.8 * (078.7) * (035) Country Velká Británie ; Spojené státy americké ; Kanada Language angličtina URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3684 4212133100 volný výběr P712 2011 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1