Number of the records: 1  

Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy

  1. Title statementZvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy [rukopis] / Tomáš Kučera
    Personal name Kučera, Tomáš, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.50 l., [10] l. příl. : il., grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * internet * Facebook * Google Analytics (software) * internetová reklama
    Subj. HeadingsPPC AdWords Sklik měření konverzí PPC advertisement Internet AdWords Sklik Facebook Ads Google Analytics measurement of efficiency
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.19 * 004.42Google Analytics * 004.738.5:316.472.4 * 004.738.5 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134426
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 52154212133012sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.