Number of the records: 1  

Marketingový mix divize VAIO firmy Sony

  1. Title statementMarketingový mix divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová
    Personal name Slivová, Veronika, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.47 l., [6] l. příl. : il., grafy, schémata, tab.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * životní cyklus výrobků * ceny * reklama a propagace * prodej
    Subj. Headingsmarketingový mix produkt životní cyklus produktu faktory ovlivňující výši ceny metody využívané při tvorbě cen distribuce distribuční cesty marketing mix marketing product product life cycle price factors affecting price methods used in pricing distribution distribution channels promotion
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 339.187 * 338.5 * 658.62:005.41 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134428
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 51714212132968sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.