Number of the records: 1
Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p
Title statement Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann Additional Variant Titles Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s. p Personal name Jungmann, Martin, (dissertant) Issue data 2011 Phys.des. 72 l., [0] l. příl. : Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Another responsib. Nigrinová, Lenka (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings marketing * analýza nákladů a přínosů * lesy * konkurence Subj. Headings Marketingová strategie Poslání firmy Cíle firmy Marketingové cíle SWOT analýza Marketingový mix Marketing strategy Mission of the company Company objectives Marketing objectives SWOT analyse Marketing mix Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.137 * 630.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134422 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5214 4212133011 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1