Number of the records: 1
Marketingová strategie firmy ABC Podlahy
Title statement Marketingová strategie firmy ABC Podlahy [rukopis] / Miroslav Mojžíš Personal name Mojžíš, Miroslav, (dissertant) Issue data 2011 Phys.des. 49 l., [10] l. příl. : grafy, tab. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings úspěch * marketing * analýza nákladů a přínosů Subj. Headings Litoměřice (Česko : oblast) Subj. Headings BCG matice krytické faktory úspěchu Litoměřicko marketingový mix marketingový plán marketingová strategie SWOT analýza BCG-matrix critical success factor Litoměřicko SWOT analysis marketing mix marketing plan marketing strategy Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 657.478 * 339.138 * 658.8 * 17.024.4 * (437.315) * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134479 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5140 4212132899 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1