Number of the records: 1  

Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu

  1. Title statementAnalýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota
    Personal name Tichota, Miroslav, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.83 l., [4] l. příl. :
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings analýza * reklama a propagace * internetový marketing
    Subj. Headingsefektivita banner WWW stránky PPC reklama katalogy firem sociální sítě kampaň web marketing effectiveness banner web sites PPC advertisement catalogue of companies social networks analysis campaign
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC659.1 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00135321
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 10544212132749sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.