Number of the records: 1  

Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu

  1. Title statementInternetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová
    Par.titleThe internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing
    Personal name Gruntová, Kateřina, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.75 l., [9] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings internetová reklama * marketingová komunikace
    Subj. Headingsspotřebitelé vliv médií internet reklamní média reklamní strategie internet advertising consumers media influence communication in marketing internet advertising media advertising strategy
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC658.8:316.77 * 659.19 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103586
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 10124212132381sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.