Number of the records: 1  

Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě

  1. Title statementAnalýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská
    Par.titleAnalysis of communication mix in chosen company
    Personal name Janská, Renata, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.55 l., [2] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Another responsib. Michalák, Libor (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * reklama a propagace * public relations * přímý marketing
    Subj. Headingsmarketingový mix komunikační mix podpora prodeje osobní prodej marketingová komunikace marketing marketing mix communication´s mix propagation advertisment sallesupport public relations personal selling direct marketing marketing communications
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC658.849.2 * 659.4 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101656
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 49724212132413sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.