Number of the records: 1
Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě
Title statement Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská Par.title Analysis of communication mix in chosen company Personal name Janská, Renata, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 55 l., [2] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Another responsib. Michalák, Libor (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * reklama a propagace * public relations * přímý marketing Subj. Headings marketingový mix komunikační mix podpora prodeje osobní prodej marketingová komunikace marketing marketing mix communication´s mix propagation advertisment sallesupport public relations personal selling direct marketing marketing communications Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 658.849.2 * 659.4 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101656 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4972 4212132413 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1