Number of the records: 1
International marketing
Title statement International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv Personal name Machková, Hana (author) Edition statement 1st ed. Issue data Praha : Oeconomica, 2010 Phys.des. 191 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Král, Petr, 1979- (author)
Lhotáková, Markéta, 1971- (author)Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze Subj. Headings mezinárodní marketing * export marketing Form, Genre kolektivní monografie * collective monographs Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:339.564 * (048.8:082) Country Česko Language angličtina URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3582 4212132212 volný výběr P710 2010 Date due 31 days
Number of the records: 1