Number of the records: 1
Studie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding
Title statement Studie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding [rukopis] / Petr Pščolka Additional Variant Titles Posílení image značky metodou 360 stupňů Personal name Pščolka, Petr, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 71 s. : il. Note Ved. práce Pavel Beneš. Není lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2010 Another responsib. Beneš, Pavel, 1960- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design (degree grantor) Subj. Headings grafický design * loga * vizuální komunikace * Tatra (automobily) Subj. Headings značka brand reklama redesign Tatra brand logo advertisement redesign Form, Genre bakalářské práce Conspect 76 - Grafické umění. Grafika UDC 766:655 * 659.126 * 316.77:159.931 * 629.331 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00121513 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info U-DP 454 4343003965 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1