Number of the records: 1  

Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů

  1. Title statementNákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů [rukopis] / Monika Štorková
    Personal name Štorková, Monika, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.48 l. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings nakupování * marketing * konkurenceschopnost
    Subj. HeadingsMondi nákupní strategie marketing Mondi purchasing strategy
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC64.033 * 339.138 * 658.8 * 005.332.4 * 339.137.2 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105064
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 49344212131837sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.