Number of the records: 1  

Návrh marketingové strategie ve stavební firmě Tomáš Hlaváček

  1. Title statementNávrh marketingové strategie ve stavební firmě Tomáš Hlaváček [rukopis] = Proposal of marketing strategy in the construction company Tomáš Hlaváček / Sandra Opalecká
    Par.titleProposal of marketing strategy in the construction company Tomáš Hlaváček
    Personal name Opalecká, Sandra, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.67 l., [4] l. příl. : il.
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * stavební podniky
    Subj. Headingsfinanční analýza marketingová analýza marketingové prostředí marketingový průzkum SWOT analýza financial analysis marketing analysis marketing environment marketing research marketing strategy SWOT analysis
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect69 - Stavebnictví
    UDC69:005.71 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103520
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 9434212131420sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.