Number of the records: 1  

Marketingová strategie společnosti Tivall pro český trh

  1. Title statementMarketingová strategie společnosti Tivall pro český trh [rukopis] / Šárka Pražáková
    Personal name Pražáková, Šárka, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.59 l., [2] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Nigrinová, Lenka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * trhy * výrobky
    Subj. Headings Česko
    Subj. Headingsstrategie Tivall analýza český trh cena distribuce komunikace marketing strategy Tivall analysis czech market product price distribution communication
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 339.13 * 658.62 * (437.3) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105061
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 47084212131591sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.