Number of the records: 1  

Marketingová strategie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem při získávání dárců krve

  1. Title statementMarketingová strategie Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem při získávání dárců krve [rukopis] / Iveta Edrová
    Personal name Edrová, Iveta, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.48 l., [13] l. příl. : il. + 1 CD-ROM
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Jírová, Hana, 1938-2023 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings Masarykova nemocnice (Ústí nad Labem, Česko)
    Subj. Headings transfuze krve * dárcovství krve * marketing
    Subj. Headings Ústí nad Labem (Česko)
    Subj. Headingsmarketingové strategie analýza SWOT marketing strategy blood blood donors Masaryk Hospital in Ústí nad Labem transfusion department SWOT analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC615.381 * 612.11/.12:364-646.3 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00104998
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 49444212131537sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.