Number of the records: 1  

Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

  1. Title statementDidaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání / Tomáš Janík
    Personal name Janík, Tomáš, 1977- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2009
    Phys.des.119 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-186-7 (brož.)
    EditionPedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 15
    Note200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings pedagogické dovednosti * předmětová didaktika * kurikulum * teaching skills * teaching school subjects * curriculum
    Subj. Headingsdidaktické znalosti obsahu
    Form, Genre studie * studies
    Conspect371 - Školství (organizace)
    UDC371.321 * 37.016.026 * 371.2 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-P 45343149292324volný výběr K003 2009Date due 31 days
    P-P 45343149292325volný výběr K003 2009Date due 31 days
    Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.