Number of the records: 1  

Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008

  1. Title statementNákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík
    Personal name Bačuvčík, Radim, 1975- (author)
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2009
    Phys.des.1 CD-ROM
    ISBN978-80-904273-1-0
    NoteNázev z disku. Publikace je výstupem vědecko-výzkumných aktivit Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací
    Subj. Headings Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
    Subj. Headings kulturní průmysl * nákup * spotřebitelské chování * marketing kultury
    Subj. Headings Česko
    Form, Genre studie * CD-ROM
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC316.7:658.8 * 366.1 * 658.7 * 338.4:316.74 * (437.3) * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindELECTRONIC RESOURCES
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-CD 95/20084212131227sklad ADate due 31 days
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.